Klauzula informacyjna RODO sprzedaż nieruchomości w drodze przetargu
Sposoby dostarczenia dokumentów
-
Wizyta w urzędzie -
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
-
Osobiście -
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Do pobrania:
Klauzula informacyjna RODO sprzedaż nieruchomości w drodze przetargu-WORD
Klauzula informacyjna RODO sprzedaż nieruchomości w drodze przetargu-PDF
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych |
|
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO") informujemy, że; |
|
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH |
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Sobótka, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka, nr tel. 71 31 62 043 do 045, adres e-mail: urzad@sobotka.pl |
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH |
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, pana Andrzeja Pawłowicza, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw poprzez adres e-mail; iod@sobotka.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. |
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA |
Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja ustawowych obowiązków Administratora oraz podjęcie działań przed zawarciem umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO. Dane osobowe przetwarzane będą w związku z postępowaniem w sprawie sprzedaży nieruchomości zabudowanej i/lub niezabudowanej w drodze przetargu oraz zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz rozporządzenia. Rady Ministrów z 23 lipca 2013 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości. Dane osobowe w zakresie Pani/Pana numeru telefonu i/lub adresu e-mail przetwarzane będą na podstawie Pani/Pana zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO. |
ODBIORCY DANYCH
|
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie kancelaria notarialna, która będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu sporządzenia umowy sprzedaży nieruchomości w formie aktu notarialnego. Ponadto odbiorcami danych mogą być organy publiczne, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa a także podmioty świadczące usługi informatyczne na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych. Nie przekazujemy Pani/Pana danych osobowych poza teren Polski. |
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH |
Pani/Pana dane osobowe przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa, w tym rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. |
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH |
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, przysługuje Pani/Panu;
|
INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH |
Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało wezwaniem do ich uzupełnienia, a w przypadku nieuzupełnienia pozostawieniem wniosku bez rozpoznania. Podanie danych osobowych w zakresie numeru telefonu i/lub adresu e-mail jest dobrowolne. |
INFORMACJA O PROFILOWANIU |
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. |