Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Gmina Sobótka

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

NIE DOTYCZY OSÓB FIZYCZNYCH CHCĄCYCH USUNĄĆ DRZEWO Z PRYWATNEJ POSESJI (NALEŻY POBRAĆ ZGŁOSZENIE ZAMIARU USUNIĘCIA DRZEWA)

Wniosek właściciela/współwłaścicieli nieruchomości lub posiadacza nieruchomości z dołączoną zgodą właściciela terenu (z wyjątkiem użytkownika wieczystego).

Wniosek powinien spełniać wymagania art. 83b ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2021 r., poz. 1098 ze zm.)

Druk wniosku o wycinkę drzew i krzewów:

Oświadczenie o posiadanym tytule prawnym władania nieruchomością:

Spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe - Oświadczenie o udostępnieniu informacji o zamiarze złożenia wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa lub krzewu zgodnie z art. 83 ust. 4 ustawy o ochronie przyrody

* Oświadczenie o udostępnieniu informacji o zamiarze złożenia wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa lub krzewu zgodnie z art. 83 ust. 4 ustawy o ochronie przyrody

 


 


Komórka organizacyjna

Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa


Opłaty

Uzyskanie zezwolenia zwolnione z opłaty skarbowej.


Termin i sposób realizacji

Jeden miesiąc; dwa miesiące w przypadkach skomplikowanych.


Podstawa prawna

Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 z późn. zm.)


Tryb odwoławczy

Stronie przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Sobótka, w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji.


Dodatkowe informacje, uwagi

Informacje merytoryczne - I piętro, pok. 6 tel.: (71) 335-12-39